مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-25ورزشي

ضرورت مصوبه شورای شهر اردبیل برای تیمداری حرفه ای فوتبال شهرداری


رییس هیأت فوتبال استان اردبیل با اذعان بر اینکه تغییر و تحولات مدیریت شهری نباید در روند تیم داری شهرداری خللی ایجاد کند، گفت: این نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر اردبیل است تا تیم داری شهرداری به صورت حرفه ای و مجزا از تحولات مدیریت شهری انجام شود.

- ایسنا/اردبیل رییس هیأت فوتبال استان اردبیل با اذعان بر اینکه تغییر و تحولات مدیریت شهری نباید در روند تیم داری شهرداری خللی ایجاد کند، گفت: این نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر اردبیل است تا تیم داری شهرداری به صورت حرفه ای و مجزا از تحولات مدیریت شهری انجام شود.

صمد نوتاش، سوم مهر در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه باشگاه شهرداری باید به دور از نگاه سلیقه ای باشد و شورای اسلامی شهر با تأمین منابع مالی مشخص برای ایجاد نشاط اجتماعی و در جهت مسئولیت مدنی خود طی تصویب قانونی فعالیت تیم را مستقل از تغییر و تحولات مدیریت شهری بداند، افزود: این مصوبه می تواند مانع از لطمه دیدن حضور و تیمداری شهرداری اردبیل باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری می تواند از سازمان فرهنگی و ورزشی منفک شود، تصریح کرد: باشگاه شهرداری باید به سمت استانداردسازی برود و با انتخاب یک هیأت مدیره مستقل و انتخاب مدیرعامل با اختیار تام برای انتخاب سرمربی فعال باشد و همچنین سرمربی با اختیار تام کادرسازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مصوبه شورای شهر اردبیل برای تیمداری حرفه ای فوتبال شهرداری

ضرورت مصوبه شورای شهر اردبیل برای تیمداری حرفه ای فوتبال شهرداری