مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-02ورزشي

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ با حضور 130 ورزشکار در ایلام


مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه با حضور 130 ورزشکار از نقاط مختلف کشور در ایلام برگزار شد.

- شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره 5 هزار شهید ورزشکار کشور در تاریخ 5 لغایت 7 مهرماه در مجموعه ورزشی قلاویزان سالن وزنه برداری شهید عسکر کمری انجام شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات که به همت هیات بدنسازی و پاورلیفتینگ بسیج ورزشکاران استان ایلام انجام شد با حضور 130 ورزشکار از نقاط مختلف کشور در 3 روز پیگیری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این مسابقات ورزشکارانی از شهرهای مختلف از جمله کرمانشاه، هرسین سرپل ذهاب اصفهان، ساوه، اهواز، آبادان، همدان، شیراز و از شهرستان های استان ایلام در قالب 13 تیم در این مسابقات حضور داشتند.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه وزن کشی مسابقات انجام و در روز پنجشنبه 6 مهرماه مسابقات پاورلیفتینگ انجام و در روز جمعه مسابقات پرس سینه پیگیری شد و نفرات برتر این رقابت ها مشخص شد.

شهبازی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در بخش تیمی تیم تنومند ایلام بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های گلادیاتور کرمانشاه و vip دره شهر به ترتیب دوم و سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ با حضور 130 ورزشکار در ایلام

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ با حضور 130 ورزشکار در ایلام