مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-07سياسي

اجرای بیش از 30 برنامه قرآنی توسط نوجوانان قمی در سوریه


معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) گفت: سفیران قرآنی نوجوان به مناسبت هفته وحدت با سفر به کشور سوریه بیش از 30 برنامه قرآنی شامل محافل حفظ، تلاوت، - حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از اعزام نوجوانان قرآنی حرم بانوی کرامت به سوریه خبرداد و گفت: گروه سفیران قرآنی کریمه متشکل از حافظان و قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم به سرپرستی استاد علم خواه هم زمان با ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برای اجرای برنامه های قرآنی در جمع شیعیان و اهل سنت کشور سوریه به این کشور اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این گروه قرآنی با اجرای برنامه های حفظ، تلاوت، تواشیح، جمع خوانی، ابتهال و همچنین معرفی برنامه های قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت بیش از 30 برنامه در شهرهای دمشق، حلب و حمص اجرا کرد که با استقبال بی نظیر جامعه قرآنی سوریه همراه بود.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: این گروه قرآنی بین المللی در ایام اربعین حسینی نیز بیش از 50 برنامه قرآنی در اعتاب مقدس و شهرهای مذهبی عراق اجرا کردند که موردتوجه قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان بسیاری در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس در حال ترویج آموزه های قرآنی هستند، افزود: گروهی دیگر از سفیران قرآنی حرم مطهر بانوی کرامت نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 30 برنامه قرآنی توسط نوجوانان قمی در سوریه

اجرای بیش از 30 برنامه قرآنی توسط نوجوانان قمی در سوریه