مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-30حوادث

پیگیر تجهیز ناوگان امدادی و معیشت آتش نشانان هستیم


فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در عین شورا باوری باید در تصمیم گیری استقلال داشته باشد، گفت: با همکاری و همدلی به سمت توسعه و تجهیز ناوگان امدادی این سازمان و توجه ویژه به بهبود سطح معیشت کارکنان آتش نشانی خواهیم پرداخت.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در عین شورا باوری باید در تصمیم گیری استقلال داشته باشد، گفت: با همکاری و همدلی به سمت توسعه و تجهیز ناوگان امدادی این سازمان و توجه ویژه به بهبود سطح معیشت کارکنان آتش نشانی خواهیم پرداخت.

محمدعلی نوبخت امروز، هشتم مهر در آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در جمع پرسنل سازمان آتش نشانی ساری، اظهار کرد: خلاقیت، درایت، شجاعت همراه با دقت، سرعت و وسعت می تواند یک آتش نشان را به عنوان فرد نخبه معرفی کند.

وی آتش نشانان را همچون مجاهدان گمنام یاد کرد و افزود: پرسنل آتش نشانی بدون هیاهو تلاش می کنند تا نجات دهنده جان و مال انسان ها باشند.

با شکیبایی، ایثار، صداقت و اخلاص در این مسیر گام برمی دارند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مدیریت شهری در عین شورا باوری باید در تصمیم گیری استقلال داشته باشد و احدی حق دخالت و سنگ اندازی در امورات این مجموعه را ندارد، تصریح کرد: منافع پرسنل شهرداری را فدای کف و سوت و سهم خواهی برخی سیاسیون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تجهیز ناوگان امدادی و معیشت آتش نشانان هستیم

پیگیر تجهیز ناوگان امدادی و معیشت آتش نشانان هستیم