مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-12فرهنگي

شبکه 3 این سریال را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد!


سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

- سریال سرزمین مادری ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

شبکه 3 سیما به صورت ناگهانی سریال سرزمین مادری را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش 4 قسمت اول در سال 92 توقیف شده بود، بعد از 10 سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

  پخش این اثر به شکل کاملا ناگهانی رخ داد و تا این لحظه، هنوز در جدول پخش شبکه 3 در سایت این شبکه، نام سریال امشب که از ساعت 20:30 روی آنتن رفته، درج نشده است.

به نظر می رسد پخش این مجموعه مانند چند سریال دیگر تلویزیون در ماه های قبل، برای 2 شب آخر هفته (مانند سریال عشق کوفی ) برنامه ریزی شده است.

  سرزمین مادری که بعد از حواشی رخ داده، مورد اصلاح و بازبینی قرار گرفت و حتی بخش هایی از آن مجددا فیلمبرداری شد، با وجود چندین بار خیز رسانه ملی برای پخش، تا مهرماه 1402 اجازه پخش نداشت و بالاخره از اوایل مهرماه در پلتفرم تلوبیون در حال انتشار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه 3 این سریال را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد!

شبکه 3 این سریال را پس از 10 سال روی آنتن فرستاد!