مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-12اقتصادي

راه های تقویت پیوند خانوادگی / با فرزند نوجوان غیررسمی صحبت کنید


تشویق به بازی از جمله راه های عالی برای تقویت پیوندهای خانوادگی است.

- در میان هیاهوی زندگی که پر از جزییات، چالش ها و کار است، علاوه بر مشغله های فراوان، ایجاد یک خانواده قوی و شاد ممکن است رویایی غیرممکن به نظر برسد، اما این چیزی است که می توان به آن دست یافت، به خصوص با مشارکت دو قطب خانواده یعنی پدر و مادر، در دستیابی به این مهم، حتی اگر دچار اضطراب های روزمره باشند.

اما راه ها و گام های ساده ای وجود دارد که پیوند خانواده را قوی تر می کند، زیرا این امر به رشد اجتماعی کودک کمک می کند و اعتماد به نفس او را افزایش می دهد.

مراقب سلامتی خود باشید برای اینکه کودکی سالم با خانه و زندگی خانوادگی پایدار و حمایت کننده رشد کند، والدین باید برای رفاه و سرگرمی او زمانی را فراهم کنند و این همان چیزی است که آنها را قادر می سازد تا علاوه بر مراقبت از وضعیت سلامتی و روانی آنها و اختصاص زمان کافی برای تنظیم زندگی خودبه خوبی فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند.

زمان بازی کودکان والدین باید به زمان بازی بچه ها توجه کنند و حتی آنها را تشویق کنند، چرا که زندگی فقط درس خواندن و کار نیست، بلکه باید به سرگرمی هم توجه کرد و ایرادی ندارد که والدین خودشان در بازی با فرزندانشان شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های تقویت پیوند خانوادگی / با فرزند نوجوان غیررسمی صحبت کنید

راه های تقویت پیوند خانوادگی / با فرزند نوجوان غیررسمی صحبت کنید