مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-29سياسي

امام جمعه اصلاندوز: خانواده، خاستگاه اصلی ارزش های بشری است


خانواده به عنوان اصیل ترین و اصلی ترین کانون جوامع بشری، خاستگاه اصلی ارزش های فطری بشری است و جوامع امروزی باید در برابر ترویج الگوهای منحرف ایستادگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز درخطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه با یک جنگ جهانی علیه خانواده روبرو هستیم اظهار کرد: ترویج الگوهای منحرف جنسی و زیر سؤال بردن سبک زندگی عفیفانه (مبتنی بر نقش آفرینی نهاد خانواده) تبدیل به اجزای لاینفک و آشکار بازی بسیاری از نهادهای رسمی و غیر رسمی در غرب شده است.

وی افزود: مبدل ساختن قبح مناسبات غیراخلاقی و مغایر با فطرت بشری و انسانی به یک امر لازم الاتباع، به جزیی آشکار از نقشه بازی طرفداران لاییسیته تبدیل شده است.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: در اتحادیه اروپا، کشورهای مجارستان و لهستان صرفاً به اتهام عدم پذیرش الگوواره های دستوری پارلمان اروپا در خصوص پذیرش سبک زندگی همجنس گرایان و دیگر گروه های منحرف جنسی، از دریافت کمک های مالی اتحادیه اروپا محروم می شوند و حتی طبق شواهد و مستندات موجود، کشورهای مسلمان نیز از سوی برخی نهادهای سازمان ملل متحد بابت به رسمیت شناختن حقوق گروه های منحرف جنسی و لزوم عدم جلوگیری از فعالیت آزادانه آنها تحت فشار قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصلاندوز: خانواده، خاستگاه اصلی ارزش های بشری است

امام جمعه اصلاندوز: خانواده، خاستگاه اصلی ارزش های بشری است