مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-30ورزشي

پدیده جدید طلایی ها، عصای دست مورایس در مستطیل سبز


در همان هفته دوم لیگ برتر بود که سرمربی پرتغالی دست به تغییری بزرگ در ترکیب سپاهان زد و در شهرآورد اصفهان هافبک دهه هشتادی اش را به میدان فرستاد که با تاکتیک قوی و مهندسی داخل زمین به راحتی نظر مثبت کارشناسان را جلب کرد.

- ایسنا/اصفهان در همان هفته دوم لیگ برتر بود که سرمربی پرتغالی دست به تغییری بزرگ در ترکیب سپاهان زد و در شهرآورد اصفهان هافبک دهه هشتادی اش را به میدان فرستاد که با تاکتیک قوی و مهندسی داخل زمین به راحتی نظر مثبت کارشناسان را جلب کرد.

محمدجواد حسین نژاد، پدیده جوان لیگ ایران فصل جدید فوتبالی اش را در کنار ستاره های پرآوازه ای همچون رامین رضاییان، شهریار مغانلو و پیام نیازمند در سپاهان می گذراند.

هافبک میانی تازه نفس مورایس در همان نخستین بازی خود در لیگ برتر 1402 برابر ذوب آهن به عنوان بازیکن فیکس به زمین رفت که با فرارهای رو به جلو و بازی سازی خوب توانست توجه ها را به خود جلب کند و در دیدار سپاهان و پیکان با ارسالی دیدنی برای رضا اسدی گل تساوی را ساخت.

او در ادامه پس از اعتماد سرمربی و با عملکرد خوبش در تیم باشگاهی مورد توجه رضا عنایتی برای حضور در تیم ملی امید قرار گرفت و در بازی مقدماتی المپیک نیز خوش درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده جدید طلایی ها، عصای دست مورایس در مستطیل سبز

پدیده جدید طلایی ها، عصای دست مورایس در مستطیل سبز