مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-18سياسي

سردار صفوی: باید سطح قدرت دفاعی را در دریا و آسمان افزایش دهیم


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید سطح قدرت دفاعی را در دریا و آسمان افزایش دهیم تا علاوه بر حفظ امنیت مرزهای کشور، برای صلح و امنیت پایدار در منطقه نیز بکوشیم.

- دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید سطح قدرت دفاعی را در دریا و آسمان افزایش دهیم تا علاوه بر حفظ امنیت مرزهای کشور، برای صلح و امنیت پایدار در منطقه نیز بکوشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر یحیی صفوی در همایش فرصت ها و تهدیدهای فناوری های نوپدید دریایی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به آخرین تحولات جنگ غزه، اظهار کرد: چند روز گذشته در غزه با جنایات رژیم صهیونیستی تقریباً روزانه 100 نفر به شهادت رسیدند و عده ای هم هنوز زیر آوارها هستند بدون اینکه شناسایی شوند؛ این نشان دهنده پایان عمر این رژیم منحوس ضدبشری در آینده نزدیک است.

وی افزود: شاید رمز این کشتارها آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز و وحدت مسلمین باشد؛ در واقع جنایاتی که صهیونیست ها در روزهای اخیر انجام دادند تاییدکننده این موضوع است که آنان به هیچ عنوان بویی از انسانیت نبرده اند.

صفوی همچنین با اشاره به موضوع همایش، گفت: ایرانی ها از گذشته شناخت کمی از دریا داشتند به همین دلیل استراتژی ما بر پایه شناخت زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار صفوی: باید سطح قدرت دفاعی را در دریا و آسمان افزایش دهیم

سردار صفوی: باید سطح قدرت دفاعی را در دریا و آسمان افزایش دهیم