مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-02پزشكي

حداقل های بهداشتی در برخی مطب ها و موسسه های آموزشی و پزشکی رعایت نمی شود


مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازدیدها در حوزه های دولتی، آموزشی و حتی پزشکی و درمانی و.

نشان می دهد که در بعضی از موسسات پزشکی، مطب ها و موسسه های آموزشی حداقل های بهداشتی رعایت نمی شود، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازدیدها در حوزه های دولتی، آموزشی و حتی پزشکی و درمانی و.

نشان می دهد که در بعضی از موسسات پزشکی، مطب ها و موسسه های آموزشی حداقل های بهداشتی رعایت نمی شود، به این علت که با توجه به آمارها نظارت ها و بازرسی های ما بیشتر به سمت خرد سوق پیدا کرده است، بنابراین لازم است که حتما در بحث بهداشت و بهداشت محیط اولویت بندی شود.

سید مرتضی مدنی در همایش بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط که امروز، دهم مهرماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار کارکنان حوزه بهداشت چه در حوزه بهداشت محیط و چه در حوزه بهداشت حرفه ای اظهار کرد: این شما هستید که که زمینه ارتقاء سلامت جامعه و سلامتی مردم را فراهم و مردم را به موضوع سلامت آگاه و حساس می کنید.

وی افزود: اگر مسائل بهداشتی رعایت شود و اگر در زمینه ارائه آموزش های لازم به اقشار مختلف مردم در حوزه های مرتبط با بهداشت و ایمنی کار تلاش شود، علاوه بر اینکه می تواند در سلامت و ایمنی کار و جامعه اثرگذار باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل های بهداشتی در برخی مطب ها و موسسه های آموزشی و پزشکی رعایت نمی شود

حداقل های بهداشتی در برخی مطب ها و موسسه های آموزشی و پزشکی رعایت نمی شود