مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-28سياسي

بحث خبرنگار خودی و غیر خودی در تشکیلات نماز جمعه بهمیی نداریم


ما و ستاد نماز جمعه بهمیی وابستگی به هیچ ارگان و نهاد دولتی یا حزب سیاسی و جناحی ندارد و هیچگونه مرز بندی در این شهر از طرف مجموعه ستاد و دفتر امام جمعه نخواهید دید و لذا از همه اصحاب رسانه با هر نگاه سیاسی دعوت میکنم که با مجموعه دفتر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نشست خبری امام جمعه شهرستان بهمیی با اصحاب رسانه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: یکی از جلسات مهم امام جمعه دیدار و نشست با اصحاب رسانه شهرستان است خبرنگاران به جمیع جهات شایسته بهترین احترام ها هستند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: رسالت شما به عنوان خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است که این کار و حرفه شما بسیار ارزشمند و یک کار جهادی است.

وی ادامه داد: مسئولان باید از خبرنگاران الگو بگیرند که با همه سختی ها و موانع باز هم در حال فعالیت و بیان مطالبات مردمی هستید و این حرکت بسیار ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان بهمیی بیان کرد: شما می توانید با قلم تان و با بیانتان به جامعه امید آفرینی کنید و پیام و خبر شما هویت شما است که این پیام شما باید با رعایت آداب اخلاقی و  اخلاق مداری باشد و هدف خبرنگار گره گشایی و دستگیری است و به همه شما عزیزان تاکید می کنم که پیام شما باید حکیمانه باشد تا مردم پیام  شما را بشنوند وبپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث خبرنگار خودی و غیر خودی در تشکیلات نماز جمعه بهمیی نداریم

بحث خبرنگار خودی و غیر خودی در تشکیلات نماز جمعه بهمیی نداریم