مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-07ورزشي

واترپلو، برنز را در پنالتی ها به قزاق ها باخت


مردان واترپلو ایران در آخرین روز از رقابت های واترپلو بازی های آسیایی هانگژو 2022 با شکست در ضربات پنالتی مقابل قزاقستان در رنکینگ این رقابت ها چهارم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مردان واترپلو ایران که به دنبال تکرار مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بودند از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات مقابل قزاقستان به آب زدند.

تیم ملی واترپلوی ایران پیش از این در مرحله مقدماتی مقابل تیم های کره جنوبی و تایلند به برتری رسید و مقابل میزبان این دوره از رقابت ها، چین شکست خورد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

پس از آن مردان واترپلو ایران با پیروزی برابر تیم سنگاپور به نیمه نهایی رسیدند و با قبول شکست مقابل حریف قدرتمند خود ژاپن و باز ماندن از راه یابی به فینال، برای کسب مدال برنز این رقابت ها مقابل تیم قزاقستان صف آرایی کردند.

این دیدار حساس با گل های ارشیا الماسی و مهدی یزدانخواه و امیر حسین رهبر ملی پوشان ارزنده کشورمان آغاز شد اما در ادامه قزاق ها فاصله را کم کردند و کوارتر نخست این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران پیگیری شد.

دو تیم در نیمه نخست این بازی پایاپای بازی کردند و وقت قانونی دوم این دیدار با نتیجه 4 بر 4 به تساوی به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واترپلو، برنز را در پنالتی ها به قزاق ها باخت

واترپلو، برنز را در پنالتی ها به قزاق ها باخت