مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-08اجتماعي

اختصاص بیش از 13 هزار حجم ابلاغی دوره های آموزشی سوادآموزی به کردستان


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان، پوشش حجم ابلاغی سال 1402 را یکی از مهم ترین اولویت های این حوزه عنوان کرد و گفت: در همین راستا از کلیه ظرفیت ها، - ایسنا/کردستان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان، پوشش حجم ابلاغی سال 1402 را یکی از مهم ترین اولویت های این حوزه عنوان کرد و گفت: در همین راستا از کلیه ظرفیت ها، همکاری شرکا و اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و شهرستان ها و مناطق استفاده خواهد شد.

گلبهار خسروی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل کلاس گذاری سال جاری به مناطق و آغاز کلاس گذاری از شهریور ماه 1402 اظهار کرد: بر اساس آمار برآوردی استان از بی سوادان باقی مانده، حجم برنامه های آموزشی و مکمل سواد آموزی در دوره های مختلف در بین شهرستانها و مناطق توزیع شده است تا در دستور پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال 1402 تعداد 13 هزار و 800 نفر حجم به استان اختصاص یافته است، افزود: 5300 نفر مربوط به دوره سواد آموزی، 4500 نفر دوره انتقال و تعداد 4 هزار نفر مربوط به دوره تحکیم است که بر اساس وضعیت هر شهرستان و منطقه، حجم ابلاغی توزیع شده است.

خسروی در ادامه به جایگاه شوراهای پشتیبانی سواد آموزی شهرستانها و نقش فرمانداران و بخشداران به عنوان رییس و مسئول شورا در تحقق حجم ابلاغی پرداخت و ادامه داد: در همین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 13 هزار حجم ابلاغی دوره های آموزشی سوادآموزی به کردستان

اختصاص بیش از 13 هزار حجم ابلاغی دوره های آموزشی سوادآموزی به کردستان