مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 05:302023-10-14سياسي

اساس توسعه جوامع، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است


نماینده وزیرعلوم و تحقیقات در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی گفت: در حوزه سلامت کشور درمان محور هستیم ولی هزینه های حفظ سلامت کمتر از درمان است و همه تلاش ها به سمت درمان محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سه پروژه علمی حوزه دامپزشکی مرکز آموزشی و تحقیقاتی پرورش طیور، مرکز تکثیر و نگهداری حیوانات آزمایشگاهی و کلینیک دامپزشکی عصر امروز در دانشکده دامپزشکی دانشگاه فناوری های نوین این شهرستان به بهره برداری رسید.

نماینده وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور در این مراسم با اشاره به لزوم توازن و برابری دانشکده های دامپزشکی کشور برای ارائه کیفیت بهتر به جامعه هدف، اظهار کرد: راهبرد افزایش کیفیت و استانداردسازی از اهداف و راهبردهای مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشکده های دامپزشکی کشور خواهد بود.

سیدمهدی قمصری با اشاره به افتتاح سه طرح آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، افزود: با توجه به راهبردهای جدید می خواهیم در زمینه ورودی به دانشگاه ها و فارغ التحصیلان برای نظام آموزش عالی و نظام دامپزشکی کشور با برنامه و هدفمند عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس توسعه جوامع، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است

اساس توسعه جوامع، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است