مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-06اجتماعي

شهادت مکتبی که از مدرسه شروع شد


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه راه شهدا به معنای تحول بنیادین سند آموزش و پرورش است، گفت: شهادت مکتبی بوده که از مدرسه شروع شده است.

- رضامراد صحرایی امروز در اجتماع فرهنگیان شاهد علویان در مجتمع نفت محمودآباد با بیان اینکه مهر نبوی همچنان بر کشور طنین انداز است، اظهار کرد: این اجتماع قسمتی از یادگاران شهدا هستند که برای مکتب اصیل اسلام ناب محمدی جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حضرت رسول مکتب مهربانی، فتوت، جوانمردی و معلمی است، افزود: حضرت رسول اکرم خود را معلم می دانست و امروز شرافت معلمی بالاترین شرافت برای هرکسی است که می خواهد جزیی از آینده کشور و در ترویج دین این مرز و بوم دخیل باشد.

وزیر آموزش و پرورش راه شهادت را راه شادمانی و سرافرازی دانست و تصریح کرد: شهدا رفتند تا چراغ راه را به ما نشان دهند و این یک پیام مهم دارد و آن این است که حرکت در مسیر شهدا سختی زیادی دارد ولی هزینه عاقبت بخیری آن به اندازه سختی نیست و ارزشمند است.

او ادامه داد : امروز زنده نگه داشتن راه و روش شهدا کمتر از کار شهدا نیست و هرکسی توفیق انجام این کار را ندارد.

صحرایی با عنوان اینکه شهادت توفیقی نبوده که به هرکسی داده شود، خاطرنشان کرد: در جنگ 1228 شهید داشتیم و آنچه از آنها به ما رسیده سعادت و خوشبختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مکتبی که از مدرسه شروع شد

شهادت مکتبی که از مدرسه شروع شد