مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-17اقتصادي

کمک 739 میلیون تومانی مردم اسفرورین به نیازمندان


طی 6 ماه نخست امسال در بخش اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان بیش از 739 میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان و محرومان جمع آوری شده است.

- فرزاد جهانگرد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان دارد که یکی از این طرح ها، اکرام ایتام و محسنین است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر فرد یک فرزند یتیم یا محسنین را به عنوان فرزند معنوی خود مورد حمایت قرار می دهد و ماهانه به دلخواه از حداقل 10 هزار تومان تا هر رقمی که بخواهد به حساب فرزند معنویش واریز می کند.

رییس کمیته امداد اسفرورین اضافه کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 598 حامی با حمایت از 140 فرزند محسنین و 54 فرزند یتیم بیش از 296 میلیون تومان به حساب این فرزندان واریز کرده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت اقشار مختلف مردم نیکوکار بخش اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان در پنج مرکز نیکوکاری بیش از 739 میلیون تومان کمک مردمی را برای نیازمندان و محرومان جمع آوری کرده اند که این کمک ها توسط اعضای همین مراکز برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

جهانگرد عنوان کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 225 میلیون تومان صدقه واریزی مردم اسفرورین در دو هزار و 697 صندوق صدقه جمع آوری شده و برای محرومان منطقه صرف شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 739 میلیون تومانی مردم اسفرورین به نیازمندان

کمک 739 میلیون تومانی مردم اسفرورین به نیازمندان