مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-02سياسي

اقامتگاه های گردشگری در اطراف سد اکباتان ایجاد شود


شهردار همدان با بیان اینکه اطراف سد اکباتان ظرفیت خوبی برای احداث اقامتگاه های گردشگری است گفت: 240 هکتار زمین این منطقه می تواند در حوزه گردشگری رونقی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی بعد از ظهر امروز در هفتمین نشست شهراندیشی مرکز پژوهش های شورای شهر همدان با موضوع ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در ثبت جهانی اظهار کرد: ثبت جهانی اتفاق مهمی در شهر همدان بود که در این راستا با همدلی توانستیم اقدامات مهمی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هگمتانه متعلق به ایران است و امیدواریم خروجی کارهایی را که در راستای ثبت جهانی انجام دادیم، با ورود تعداد بالای گردشگران به همدان شاهد باشیم گفت: بعد از خروج ارزیاب یونسکو نباید تصور کنیم که کار تمام شده است، تازه کار ما آغاز شده و باید برای آینده برنامه داشته باشیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه قرار بر این است برای انجام کار در بازار همدان با مردم باشیم که بخشی از کار را شهرداری انجام دهد و بخشی را کسبه و میراث فرهنگی انجام دهد عنوان کرد: کار در سمسارخانه را شروع می کنیم و اقداماتی هم در راسته گلشن اجرایی می شود، در مجموع اتفاقاتی که رقم می خورد باید خروجی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های گردشگری در اطراف سد اکباتان ایجاد شود

اقامتگاه های گردشگری در اطراف سد اکباتان ایجاد شود