مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-07اقتصادي

انجام بیش از 10 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال 10 هزار و 630 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که یک هزار و 432 مورد عدم احراز تخلف و هفت مورد کشف کالاهای قاچاق بوده است.

- بهروز میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به انجام بازرسی و نظارت بر اصناف و کالاهای اساسی در سطح چهارمحال و بختیاری، گفت: این بازرسی ها در حوزه آرد و نان، کالاهای اساسی شامل شکر، برنج، گوشت و مرغ است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازرسی از اصناف استان به صورت گشت های مشترک متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بازرسی بسیج اصناف نیز اقدام به سرکشی های ویژه و مستمر در سطح شهر می کند، افزود: بازرسی های ذکر شده به صورت مرتب در شهرکرد و سایر شهرستان ها از مراکز عرضه کالاهای اساسی مانند نان، مرغ، گوشت، شکر و.

انجام می شود.

میرزایی عنوان کرد: در نیمه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری 10 هزار و 630 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که یک هزار و 432 مورد عدم احراز تخلف و هفت مورد کشف کالای قاچاق بوده است همچنین در این مدت 268 پرونده تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و منجر به اعمال جریمه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 10 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری

انجام بیش از 10 هزار بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری