مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-05اقتصادي

از وعده های سرخرمن دولت برای گندم کاران تا کاهش سهمیه سوخت و چالش تولید گندم


عدم پرداخت مطالبات گندم کاران از سوی دولت، مشکلات زیادی برای کشاورزان به وجود آورده و کشت گندم را با چالش مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قلعه گنج، برداشت محصول گندم از 9 فروردین ماه آغاز شد و اکنون کشاورزان با گذشت بیش از شش ماه از تحویل محصول شان به مراکز دولتی از وعده های سرخرمن و قیمت فعلی گندم ناراضی هستند.

 جمعی از این کشاورزان در گفت وبا خبرنگار فارس بیان داشتند: امسال دولت در تعیین نرخ منصفانه گندم که همان کیلویی 17 هزار تومان است و همچنین پرداخت مطالبات گندمکاران بدقولی های زیادی داشته به طوری که بارها با وعده های متعدد و جدیدی مواجه هستیم که تاکنون هیچکدام از وعده ها که مورد رضایت کشاورزان باشد، عملی نشده است.

اسیر وعده ها شده ایم  آنها گفتند: انتظار می رفت دولت برای افزایش کشت گندم و خودکفایی آن مشوق های خوبی در نظر بگیرد ولی متأسفانه ما کشاورزان گندم کار با گذشت 6 ماه از برداشت محصول و تحویل آن به مراکز دولتی از دریافت همان مطالباتی که مورد تأییدمان هم نبود محروم مانده ایم و اسیر وعده ها شده ایم.

در تهیه مواد اولیه کشت مانده ایم یکی از کشاورزان قلعه گنجی گفت: اکنون فصل کشت گندم شروع شده است و با توجه به اینکه در پرداخت چک های خرید مواد اولیه گندم بخاطر بدقولی دولت ما هم بدقول شدیم، هیچ کس حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وعده های سرخرمن دولت برای گندم کاران تا کاهش سهمیه سوخت و چالش تولید گندم

از وعده های سرخرمن دولت برای گندم کاران تا کاهش سهمیه سوخت و چالش تولید گندم