مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-05سياسي

بابل خاستگاه علمای برجسته دینی است


استاندار مازندران شهرستان بابل را خاستگاه علمای برجسته دینی برشمرد و گفت: تاسیس مدارس، دانشگاه و مراکز علمی، گسترش کتابخانه، وجود کهنسال ترین ابنیه های تاریخی از جمله مسجد محدثین با 300 سال قدمت، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران شهرستان بابل را خاستگاه علمای برجسته دینی برشمرد و گفت: تاسیس مدارس، دانشگاه و مراکز علمی، گسترش کتابخانه، وجود کهنسال ترین ابنیه های تاریخی از جمله مسجد محدثین با 300 سال قدمت، فعالیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی در بابل سبب شد تا در فراز و نشیب های کشور نقش تاثیرگذار مثبتی داشته باشد.

سید محمود حسینی پور امروز 13 مهر در نخستین همایش ملی بابل شهر دارالمومنین که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، اظهار کرد: هویت بخشی به شهر براساس سبقه تاریخی ابتکار حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل جای قدردانی دارد و امیدوارم شهرهای دیگر نیز در این راستا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور میلیونی مسافران خارجی و داخلی، مازندران را با تهاجم فرهنگی مواجه کرده است، افزود: باید با چنین برنامه های نوینی هویت اصیل خود را به نسل جدید معرفی کنیم.

وی بابل را یکی از شهرهای مهم مازندران و شهرعالم پرور که ریشه در اعماق تاریخی داشته و قرن ها مظهر حلقه جعفری بوده، برشمرد و تصریح کرد: بابل همواره یکی از مراکز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل خاستگاه علمای برجسته دینی است

بابل خاستگاه علمای برجسته دینی است