مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-06فرهنگي

ناصر آویژ: تغییرات شتاب زده در جشنواره های تئاتری آسیب زا است


ناصر آویژه که به تازگی نمایش «بالاتر از سیاهی» را در جشنواره آیینی سنتی اجرا کرده است، اعتقاد دارد که تغییرات شتابزده و بدون برنامه ریزی، آسیب زیادی به جشنواره های ما می زند.

- ناصر آویژه که به تازگی نمایش بالاتر از سیاهی را در جشنواره آیینی سنتی اجرا کرده است، اعتقاد دارد که تغییرات شتابزده و بدون برنامه ریزی، آسیب زیادی به جشنواره های ما می زند.

این کارگردان تئاتر که جزو هنرمندان شناخته شده تئاتر کودک است و امسال برای اولین بار در جشنواره نمایش های آیینی سنتی شرکت کرده است، در گفتگو با ایسنا ارزیابی خود را از برگزاری این جشنواره در استان های گوناگون تشریح و بابت هدر رفتن سرمایه های انسانی و معنوی مان ابراز تاسف کرد.

او درباره برگزاری بخش صحنه ای جشنواره در شهر گرگان، به استقبال تماشاگران از اجرای نمایشش در جشنواره اشاره کرد و افزود: طبیعتا استقبال تماشاگران بر قضاوت من تاثیر گذار بوده است چراکه تمام ظرفیت تالار فخرالدین اسعد گرگانی رشت که بیش از 400 صندلی دارد، پر شده بود ولی نمی توان فراموش کرد که برگزاری جشنواره در استان های دیگر عوارضی دارد که باید آنها را آسیب شناسی کرد.

آویژه درباره مسائلی که برای اجرای نمایشش داشته است، توضیح داد: به عنوان نمونه ستاپ نور و اجرای جنرال ما با تاخیر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر آویژ: تغییرات شتاب زده در جشنواره های تئاتری آسیب زا است

ناصر آویژ: تغییرات شتاب زده در جشنواره های تئاتری آسیب زا است