مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-21سياسي

باید ارتباطات را در خانواده های خود احیا کنیم


یک استاد دانشگاه با بیان اینکه باید ارتباطات را در خانواده های خود احیا کنیم گفت: اگر این ارتباطات احیا شود، ارتباط خانواده با مدرسه نیز بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی یک استاد دانشگاه با بیان اینکه باید ارتباطات را در خانواده های خود احیا کنیم گفت: اگر این ارتباطات احیا شود، ارتباط خانواده با مدرسه نیز بیشتر خواهد شد.

علی اصغر احمدی، 29 مهر ماه در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان استان مرکزی اظهار کرد: کلمه ارتباط یکی از مفاهیم بنیادی عالم و یکی از شاهرگ های زندگی انسانی است.

وی با تاکید بر لزوم تربیت حکیمانه گفت: حکمت را باید به ارتباطات خود اضافه کنیم چراکه نگاه حکمت آمیز به شما ارتباط صحیح را یاد می دهد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: ما در مسئله ارتباط درون خانواده و ارتباط مدرسه با خانه اشکالات و نقص های بسیار داریم و بایستی این خلاءهای موجود در ارتباطات درون خانواده را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: خانواده ای بالنده است که اگر درونش صدایی هست، صدای گفت وگو و تبادل کلام زیباست و اگر سکوت هست نشان دهنده این است که هرکس کار سازنده ای انجام می دهد.

اولین رییس انجمن علمی اولیاء و مربیان ایران افزود: خانواده ای آشفته است که اگر صدایی هست به دلیل دعوا و درگیری و اگر سکوت هست از روی قهر کردن و لجاجت در حرف نزدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ارتباطات را در خانواده های خود احیا کنیم

باید ارتباطات را در خانواده های خود احیا کنیم