مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-02اقتصادي

صنایع و بنادر هرمزگان بستری برای رهانیدن فقر


یک فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: 18 صنعت بزرگ در هرمزگان و دو بندر استراتژیک سیریک و جاسک راهکاری برای زدودن فقر از این استان و قرار دادن آن در جایگاه شایسته مردم این دیار است.

- کامران آتین از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول خدا (ص) اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم دیار شرق هرمزگان، سفر ریاست جمهوری به این منطقه بخصوص به سیریک و جاسک به عنوان کانون های اصلی توسعه سواحل مکران است و امیدواریم با تدبیر استاندار هرمزگان، شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با تصریح بر این که استاندار هرمزگان در دو ساله اخیر توانسته با اقدامات متعدد جهادی و نیز روحیه همگرایانه و با شناخت دقیق از مسائل ومشکلات استان، گام های خوبی را برای رفع محرومیت های استان به صورت ریشه ای و اساسی بردارد، خاطرنشان کرد: شناسایی دردهای کهنه هرمزگان و تمرکز بر آنها برای رفع محرومیت های تاریخی این استان، شایسته تقدیر است.

آتین اضافه کرد: هرمزگان تنها استان کشور است که دارای مجمع الجزایری از استعدادهای منحصربفرد است و دسترسی اش به آب های آزاد به منزله ورود به بازارهای جهانی و اقتصاد بین الملل بوده و یکی از نزدیک ترین و کم هزینه ترین مسیرهای دسترسی به تجارت با کشورهای حوزه خلیج ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع و بنادر هرمزگان بستری برای رهانیدن فقر

صنایع و بنادر هرمزگان بستری برای رهانیدن فقر