مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21پزشكي

ساخت مرکز پیشگیری و درمان سرطان در جویبار


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امضای تفاهم نامه ساخت مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان و آزمایشگاه مرجع در شهرستان جویبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  فرهاد غلامی ظهر امروز در نشست با جمعی از خیران و مسوولان حوزه سلامت جویبار، از امضای تفاهم نامه ساخت مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان و آزمایشگاه مرجع در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ساختمان این پروژه در زمین اهدایی خیر ارزشمند رمضانعلی رحیمی در مساحت 650 متر و سازه 800 متر احداث خواهد شد، تصریح کرد: ساخت این پروژه با مجمع خیران جویبار بوده و تجهیز آن نیز با مشارکت مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه سرطان سومین عامل مرگ در کشور است، افزود: احداث این مرکز اقدام بسیار خوبی در جهت پیشگیری، شناسایی و درمان سرطان است.

غلامی با تاکید بر پیگیری لازم برای در اولویت قرار گرفتن این پروژه، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، میانگین سن ابتلا به سرطان از 57 سال اوایل انقلاب، اکنون به 76 سال رسیده که نشان می دهد در  حوزه سلامت اقدامات موثری انجام شده است و امیدواریم این عدد را در سال های آتی به 80 سال برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مرکز پیشگیری و درمان سرطان در جویبار

ساخت مرکز پیشگیری و درمان سرطان در جویبار