مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-01سياسي

حضور زنانی از 40 کشور در جشنواره بین المللی خورشید


جشنواره بین المللی خورشید با هدف حفظ و ترویج ارزش های مشترک کشور ها با حضور زنان فعال در این حوزه در مشهد مقدس برپاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب با حضور خانم مرضیه هاشمی ،  دبیر نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید و  خانم ماریا فرناندا بارتو ؛ نویسنده و تحلیلگر سیاسی ونزوئلایی  و در ارتباط تلفنی با خانم الناز عباسیان ؛ خبرنگار روزنامه همشهری و برگزیده جشنواره خورشید  ،  موضوع نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید را بررسی کرد.

مجری: با اولین رویداد بین المللی رسانه خورشید در خدمت شما هستیم ؛ جشنواره ای که به همت دستگاه های مختلف برگزار شد تا تعاملی برقرار کند بین زنان رسانه ای در همه دنیا.

رویداد خورشید برای اولین بار در کشور ما برگزار شد و میهمانانی از کشور های مختلف دنیا علاوه بر خبرنگاران و اصحاب رسانه داخل کشور حضور داشتند.

سؤال: خانم هاشمی میهمانانی که آمدند با چه هدفی در این رویداد شرکت کردند و این جشنواره اهداف اصلی اش چه بود؟ هاشمی؛ دبیر نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید: از اول داشتیم روی آن فکر می کردیم چه کار می توانیم کنیم این چهره واقعی ایران مخصوصاً زنان پخش شود؛ هم از نظر یک دور زدن این هژمون رسانه ای، این ها همه تحریم می کنند یا فشار روی رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زنانی از 40 کشور در جشنواره بین المللی خورشید

حضور زنانی از 40 کشور در جشنواره بین المللی خورشید