مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:112023-10-13سياسي

افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صفر پور فرماندار ویژه شهرستان فسا چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

بیمارستان آموزشی-درمانی184 تختخوابی امام حسین (ع) فسا از طریق ویدیو کنفرانس، توسط آیت الله رییسی و با حضور وزیر بهداشت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان با زیربنای 15200 متر مربع، ساختمان اصلی و 700 متر ساختمان جنبی در 4 طبقه و با 6 اتاق عمل و سایر بخش های درمانی، با اعتباری بالغ بر 10000 میلیارد ریال و اشتغال زایی 150 نفر به عنوان یکی از مجهزترین و کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است.

همچنین فاز اول ساختمان دیالیز مرکزی شهرستان با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با 20 تخت و اعتبار 210 میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت کده طب ایرانی با اعتبار 280 میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار 700 میلیارد ریال و 2 پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار 50 میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش درمان و بهداشتی در این شهرستان بود که توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس

افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی فسا توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس