مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-16سياسي

20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در سطح استان کرمان فعال است


در حال حاضر 20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در حوزه های قضایی سراسر استان و شهر کرمان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر 20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در حوزه های قضایی سراسر استان و شهر کرمان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 24 مهرماه در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات دفاتر حمایت از حقوق کودکان و زنان آسیب دیده اظهار کرد: برنامه شناسایی و حمایت از زنان، اطفال و نوجوانان در معرض آسیب و آسیب دیده در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در حوزه های قضایی سراسر استان و همچنین شهر کرمان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند، افزود: باید از ظرفیت مشاوران خانواده درشعب دادسرا و دادگاه های خانواده و دادگاه های ویژه کودکان و اطفال استفاده شود.

حمیدی بیان کرد: بایستی پیگیری های لازم برای ایجاد فضای مناسب فعالیت دفاتر حمایت از زنان در دادستانی مرکز استان و سایر حوزه های قضایی در دستور کار قرار گیرد و ملزومات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز این دفاتر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در سطح استان کرمان فعال است

20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در سطح استان کرمان فعال است