مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-25حوادث

کشف 98 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف 98 اصله الوار قاچاق جنگلی در یکی از محلات شهر اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده اظهار کرد: با رهگیری و اقدام به موقع ماموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل 98 اصله الوارجنگلی دپو شده در یک خانه نیمه کاره با همراهی و همکاری نیروهای معاونت مبارزه با قاچاق کالای  فراجا کشف گردید.

وی افزود: الوار کشف شده توسط سوداگران طبیعت از طریق استان هم جوار به صورت غیر مجاز ترانزیت و در محل کشف شده دپو شده بود که با رصد مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل رهگیری و کشف شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: الوار کشف شده به اداره کل منتقل و  در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

قلی زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 98 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل

کشف 98 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل