مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-18سياسي

«طرح بشری» در اهواز کلید می خورد


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی طرح آموزش نوین قرآن (طرح بشری) در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی طرح آموزش نوین قرآن (طرح بشری) در اهواز خبر داد.

دوره تخصصی آموزش مربیگری نوین قرآن کریم (طرح بشری) با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز پنجشنبه چهارم آبان 1402 به مدت 2 روز در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دوره یکی از معتبرترین دوره های آموزش مربیگری قرآن کریم است که در آن نوین ترین روش های آموزش قرآن به مربیان استان آموزش داده می شود و فرصتی بسیار مهم برای ارتقای حوزه آموزش قرآن کریم خواهد بود.

هدف اصلی این طرح سر و سامان بخشیدن به امر قرائت قرآن بر اساس استانداردهای بین المللی اسلامی و هدایت و قرار دادن آن در مسیر صحیح و پذیرفته شده توسط علمای این علم است.

آموزش قرآن به سبک رسول اکرم، صلی الله علیه و آله و سلم، آکادمیک کردن آموزش قرآن، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، ساده سازی آموزش قرائت قرآن کریم، آموزش قابل درک برای همه اقشار جامعه و همچنین پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، را مهمترین اهداف این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح بشری» در اهواز کلید می خورد

«طرح بشری» در اهواز کلید می خورد