مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-19سياسي

پیام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به جوانان آماده برای نابودی رژیم صهیونیستی


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به جوانان آماده برای نابودی رژیم صهیونیستی گفت: «امروز جوانان برومند فلسطین جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بی ترس و بیم در مقابل صهیونیست ها می ایستند و دیر یا زود این دشمنان خدا را به شکست مذلت بار وادار خواهند کرد.

- دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به جوانان آماده برای نابودی رژیم صهیونیستی گفت: امروز جوانان برومند فلسطین جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بی ترس و بیم در مقابل صهیونیست ها می ایستند و دیر یا زود این دشمنان خدا را به شکست مذلت بار وادار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی که در گردهمایی جوانان مقاومت بیش از 100 ملیت جهان جهت اعلام آمادگی برای حضور در فلسطین برای نابودی اسراییل در قم قرائت شد، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین و الصلوه و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین صحبه منتجبین حضار محترم و میهمانان گرامی سلام علیکم و رحمه الله و برکاته به شما بزرگوران و امت بزرگ اسلامی تبریک و تسلیت می گویم .

تبریک از این جهت که فلسطینیان غیرتمند یک بار دیگر نشان دادند که پرچمدار اسلام در مقابل صهیونیزم و صلیبیان محکم و استوار ایستاده و آنها را به خاک مذلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به جوانان آماده برای نابودی رژیم صهیونیستی

پیام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به جوانان آماده برای نابودی رژیم صهیونیستی