مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-25فرهنگي

6 مهرماه اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان برگزار می شود


امین لطفی شهپر قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در این مرحله از جشنواره 229 اثر از 129 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره در 19 بخش هنری اعم از هنرهای نمایشی، فیلم های آثار نمایشی، متن نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی برگزار شد.

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان ادامه داد: بخش های مختلف جشنواره همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم ارمان های دفاع مقدس و سنگر جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در ششم مهر ساعت 9:30 در مجتمع آوینی برگزار می شود، گفت: داوران این مرحله از جشنواره آقایان اکبر تراب پور ، حسن رابطی ، حسین اسفندیاری ، محمد هادی خوش کلام ، لیلا سادات خوانساری و کبری یوسفی هستند.

لطفی شهپر با اشاره به اینکه برای سومین بار مرحله جشنواره استانی فانوس در همدان در حال برگزاری است، گفت: در این سه دوره استان همدان به عنوان استان نمونه در برگزاری جشنواره به همراه تولید آثار با کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مهرماه اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان برگزار می شود

6 مهرماه اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان برگزار می شود