مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-15اجتماعي

توزیع بیش از 12 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، - رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 12 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، برنامه های متنوعی اجرا کرده است.

سلیمی افزود: با آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح ارمغان مهر، 1109 داوطلب در تهیه، بسته بندی و توزیع 12 هزار و 398 بسته ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته ها اعلام کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، با همراهی خیرین نیک اندیش و مردم نوع دوست، 59 میلیارد و 702 میلیون و 200 هزار ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

سلیمی ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور 12 هزار و 398 بسته لوازم التحریر خریداری، بسته بندی و در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح 2020 توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 12 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

توزیع بیش از 12 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند