مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-27سياسي

هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در فارس پایان یافت


مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس تحت عنوان «فانوس» در شیراز برگزار و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/فارس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس تحت عنوان فانوس در شیراز برگزار و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ سعید کوشکی جهرمی امروز، 5 مهرماه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس فانوس با بیان اینکه خداوند دنیای زیبا را آفریده و در فطرت همه ما چهار عنصر اساسی قرار داده است، گفت: این 4 عنصر شامل حق جویی، کمال گرایی، خداجویی و زیبادوستی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: انسان تشنه حقیقت است و حقیقت را دوست دارد، انسان از هر چیز کمال یافته لذت می برد و بدون اتکا یا همان خداجویی حیاتی ندارد، انسان از کارها و محیط زیبا لذت می برد و جذب آن می شود.

اگر هر هنرمند در این ساحت حرکت کند، قطعاً هنر او ماندگار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یک اثر تا زمانی خوب است ابتذال در آن ورود نکرده باشد، تصریح کرد: هنر به معنای پیراستن، آراستن، به بلوغ و کمال رساندن آن اثر است، اما گاهی ابتذال در قالب هنر های نمایشی نشان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در فارس پایان یافت

هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در فارس پایان یافت