مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-11فرهنگي

آیین بزرگداشت مولانا و حافظ برگزار شد


آیین بزرگداشت مولانا و حافظ شیرازی، دو شاعر نامدار و پرآوازه ایران با حضور دوستداران شعر و ادب فارسی در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین بزرگداشت مولانا و حافظ شیرازی، دو شاعر نامدار و پرآوازه ایران با حضور دوستداران شعر و ادب فارسی در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

مسلم حدیدی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، عصر امروز(19 مهر) در این مراسم، با اشاره به لزوم پاسداشت یاد و نام بزرگان عرصه شعر و ادب فارسی، اظهار کرد: در سازمان جهاد دانشگاهی در تلاشیم تا در این حوزه قدم هایی برداریم.

وی افزود: ما ایران ها با داشتن زبانی بسیار غنی و پیشینه ادبی و فرهنگی بسیار فاخر، باید به فرزندان خود یاد بدهیم که چگونه رفتار کنند و توجه به این مسئله را باید از خانواده و از دوره مدرسه آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: گاهی که ما در دپارتمان ادب و سخنوری جهاد دانشگاهی مراسم حافظ خوانی برگزار می کنیم، بسیاری نمی توانند اشعار حافظ را خوب و درست بخوانند که این نشان می دهد با زبان و ادبیات پرمغز خود تا حدودی بیگانه ایم.

حدیدی با تاکید براینکه سازمان جهاد دانشگاهی در پاره ای از برنامه های خود رویکرد توجه به حوزه ادب و فرهنگ را در پیش گرفته، عنوان کرد: به این منظور دپارتمان ادب و سخنوری را راه اندازی کردیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت مولانا و حافظ برگزار شد

آیین بزرگداشت مولانا و حافظ برگزار شد