مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-25سياسي

تاکید شورای شهر بجنورد بر ساخت میدان بار دوم/ نباید در تصمیمات شورا دخالت شود


اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی امروز(سوم مهرماه) پس از گلایه از رد مصوبه واگذاری مجوز احداث میدان میوه و تره بار، بر تایید این مصوبه اصرار کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی امروز(سوم مهرماه) پس از گلایه از رد مصوبه واگذاری مجوز احداث میدان میوه و تره بار، بر تایید این مصوبه اصرار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد پیش از ظهر امروز سوم مهر ماه در سالن جلسات این مجموعه با حضور شش نفر از اعضا برگزار شد که رد مصوبه شورای شهر در خصوص میدان بار توسط هیأت تطبیق فرمانداری بجنورد، بیشترین واکنش ها را داشت.

گلایه اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد پس از آن شدت گرفت که هیأت تطبیق فرمانداری در پاسخ به مصوبه شورای شهر بجنورد در خصوص واگذاری مجوز احداث میدان میوه و تره بار به شرکت سبز اترک اعلام کرد: مجوز احداث میدان میوه و تره بار خارج از وظایف و اختیارات شورای شهر و مغایر قوانین می باشد.

پس از قرائت این نامه اعضای شورای شهر واکنش های متفاوتی به آن داشتند.

تصمیم هیأت تطبیق صحیح نیست نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد در این خصوص گفت: موضوع میدان میوه و تره بار بیش از دو سال است که در شورای ششم مطرح و پیگیری می شود و سه سرمایه گذار نیز برای آن وجود دارد که همه جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شورای شهر بجنورد بر ساخت میدان بار دوم/ نباید در تصمیمات شورا دخالت شود

تاکید شورای شهر بجنورد بر ساخت میدان بار دوم/ نباید در تصمیمات شورا دخالت شود