مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-21سياسي

چرا پرونده شهید امنیت همدان هنوز در نوبت بررسی است؟


یک سال از شهادت سرگرد پاسدار علی نظری، شهید مدافع امنیت همدان می گذرد اما هنوز خبری از قصاص قاتل او نیست و پرونده در دیوان عدالت اداری در نوبت بررسی است، - خبرگزاری فارس –همدان؛  عصر روز چهارم آبان ماه سال 1401 سروان علی نظری از پاسداران سپاه ناحیه شهرستان ملایر در تعقیب و گریز اغتشاشگران به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت رسید .

خبر در حد همین یک جمله درست وسط بحبوحه اقدامات اغتشاشاگران و تلاش های ماموران امنیتی به منظور کنترل شرایط مخابره و داغی شد برای استان و کشور.

جزییات شهادت سروان علی نظری اما به فردا و پس فردای آن شب موکول شد و یکی دو شب اول به وداع با شهید و تشییع باشکوه پیکر مطهرش اختصاص یافت، تشییعی که خود گویای اقتدار این نیروی خدوم و صادق بود.

سروان علی نظری، متولد سال 65، اهل ملایر و متاهل و دارای فرزند، پس از خدمت صادقانه در عملیات های مکرر و پی در پی کنترل و پراکنده سازی اغتشاشاگران در مهر و آبان سال پیش مورد اصابت گلوله از فاصله نزدیک قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دیار باقی شتافت.

روایت اول از سوی معاون فرماندار ملایر روز بعد از این حادثه معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در تشریح نحوه شهادت شهید نظری گفت غروب چهارشنبه شهرستان ملایر متشنج شد که با حضور نیروهای امنیتی تا ساعت 19:30 مورد خاصی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرونده شهید امنیت همدان هنوز در نوبت بررسی است؟

چرا پرونده شهید امنیت همدان هنوز در نوبت بررسی است؟