مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-07ورزشي

پیش نویس برنامه تحولی دانشگاه شهید بهشتی بررسی و نهایی شد


در چهار نشست تخصصی رییس دانشگاه شهید بهشتی با رؤسای دانشکده ها و پژوهشکده ها، پیش نویس برنامه تحولی این دانشگاه بررسی و نهایی سازی شد.

- در چهار نشست تخصصی رییس دانشگاه شهید بهشتی با رؤسای دانشکده ها و پژوهشکده ها، پیش نویس برنامه تحولی این دانشگاه بررسی و نهایی سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست ها با حضور دکتر سید محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه، دکتر شهسواری مدیر نظارت، ارزشیابی و تضمین کیفیت دانشگاه و روسای دانشکده ها و پژوهشکده های مرتبط با حوزه های مختلف دانشی برگزار شد.

در این نشست ها پیش نویس برنامه تحولی دانشگاه شهید بهشتی که قبلا به هر یک واحدهای دانشگاه ارسال شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این راستا نشست اول با حضور روسای دانشکده های حوزه دانشی علوم شامل علوم زمین، شیمی و نفت، علوم و فناوری های زیستی، فیزیک و ریاضی تشکیل شد.

در همان تاریخ نشست دیگری با حضور روسای دانشکده های حوزه دانشی معماری و مهندسی شامل دانشکده های معماری و شهرسازی، مهندسی هسته ای، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، فناوری های نوین و مهندسی هوا و فضا برگزار شد.

نشست سوم با حضور روسای حوزه دانشی علوم اجتماعی، علوم انسانی و علوم رفتاری دانشگاه شامل دانشکده های حقوق، اقتصاد و علوم سیاسی، ادبیات و علوم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس برنامه تحولی دانشگاه شهید بهشتی بررسی و نهایی شد

پیش نویس برنامه تحولی دانشگاه شهید بهشتی بررسی و نهایی شد