مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:052023-09-23سياسي

حمایت کمیته امداد از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان قزوین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 9 هزار و چهار دانش آموز و دانشجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در محل جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در شهر قزوین اظهار کرد: با حضور خود می خواهیم تکلیف را اداء کنیم و در این مسیر سهمی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از همه فعالان عرصه کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر داریم چرا که با فعالیت خود ثمرات و خدماتی را به جامعه عرضه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: همه ما باید در عرصه کمک به نیازمندان و محرومان وارد شده و با کمک های خود در این امر خیر سهیم شویم.

در ادامه ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: جشن عاطفه ها به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در دو هزار و 308 پایگاه ثابت و سیار استان قزوین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 9 هزار و چهار دانش آموز و دانشجوی قزوینی تحت پوشش این نهاد هستند و از این تعداد، هشت هزار و 518 دانش آموز بوده که 6 هزار و 540 دانش آموز دارای حامی ایتام و محسنین هستند.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکاری می توانند از طریق کد مهربانی #028*8877* و یا از طریق شماره کارت 8515-5002-9979-6037 به دانش آموزان نیازمند اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان قزوین

حمایت کمیته امداد از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند استان قزوین