مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:212023-10-02سياسي

بزرگترین موقوفه خراسان شمالی در شیروان واقع شده است


رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان گفت: بزرگترین موقوفه خراسان شمالی «منصورخواجه» در شهرستان شیروان واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان، سعید علی پورصحرا، رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان، در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه بزرگترین موقوفه خراسان شمالی، منصور خواجه، متعلق به شهرستان شیروان است، اظهار کرد: مهمترین وظیفه اداره اوقاف، ثبت موقوفات و اخذ سند مالکیت برای رقبه ها است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط اداره اوقاف گفت: مهمترین دغدغه اداره اوقاف، بحث تثبیت موقوفات و اخذ سند مالکیت برای موقوفات است که تاکنون، بیش از 50 جلد سند مالکیت اخذ شده و 6 جلد از اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگ تبدیل شده است.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان افزود: در بحث عمرانی بیش از 8 هزار متر مربع اقدامات انجام شده که از آن جمله می توان به آسفالت راه روستای مشهدطرقی و بحث تسطیح قبور شهرستان اشاره کرد که طی دو ماه آینده باتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: بحث جاماندگان اربعین، تجمیع همایش زینبیون، شام غریبان و  توزیع غذای گرم بین زائرین از اقدامات انجام شده در ماه محرم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین موقوفه خراسان شمالی در شیروان واقع شده است

بزرگترین موقوفه خراسان شمالی در شیروان واقع شده است