مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-01سياسي

افتتاح 4 باب مدرسه خیرساز در همدان


استاندار همدان از افتتاح چهار باب مدرسه طی هفته جاری در استان خبر داد و گفت: سه باب از این مدارس در شهر همدان و یک باب نیز در شهر ملایر افتتاح می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه پایان هفته ی جاری چهار باب مدرسه که با مشارکت خیرین ساخته شده به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: سه باب از این مدارس در شهر همدان و یک مدرسه نیز در شهر ملایر افتتاح می شود.

وی با اشاره به میزبانی از رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز و هیأت مدیره خیرین مدرسه ساز کشور گفت: این همایش با هدف انتقال تجربیات و راه های اقدام و عمل در حوزه مدرسه سازی در همدان برگزار خواهد شد.

استاندار همدان افزود: این گردهمایی با انتقال تجربیات، نوآوری ها و خلاقیت هایی در زمینه مدرسه سازی می تواند منشأ اثر خیر در مسیر علم و دانش و پیشبرد اهداف دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در حوزه آموزش و پرورش باشد.

وی اظهار کرد: مجامع خیرین در سراسر کشور و نیز در استان مایه مباهات هستند و در بحث مدرسه سازی، تجهیز، نوسازی و تهیه امکانات موردنیاز مدارس و اقداماتی برای دانش آموزان کم برخوردار فعالیت گسترده ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 باب مدرسه خیرساز در همدان

افتتاح 4 باب مدرسه خیرساز در همدان