مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 06:402023-10-16بين الملل

راز سیاست دوگانه غرب در تعریف «جنایت جنگی»


غرب در حالی به «جنایات جنگی» رژیم صهیونیستی بی توجهی می کند که در مواجهه با اقدامات مشابه از سوی مخالفان خود، از هیچ تلاشی برای انتقاد از این رفتارها فروگذار نمی کند.

- غرب در حالی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بی توجهی می کند که در مواجهه با اقدامات مشابه از سوی مخالفان خود، از هیچ تلاشی برای انتقاد از این رفتارها فروگذار نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ساعت پس از حمله غافلگیرانه حماس به مواضع رژیم صهیونیستی در شنبه هفته گذشته، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در شبکه اجتماعی ایکس به تمام اسراییلی هایی که خویشاوندان یا نزدیکان خود را در این حمله تروریستی از دست دادند، تسلیت گفت و بر حق اسراییل برای دفاع از خود تاکید کرد! بسیاری دیگر از رهبران جهان نیز همین خط مشی را دنبال کردند؛ از ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس گرفته تا جو بایدن در آمریکا و مقامات اتحادیه اروپا مانند اورزولا فون درلاین.

این در حالی است که هفته گذشته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل نوار غزه را داد؛ تصمیمی که با قطع برق، آب و محموله های غذایی همراه بود.

در واکنش به این تصمیم رژیم صهیونیستی، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل گزارش داد که این کار بر زندگی 610 هزار تن اثر گذاشته و می تواند به کمبود حاد آب در این منطقه منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سیاست دوگانه غرب در تعریف «جنایت جنگی»

راز سیاست دوگانه غرب در تعریف «جنایت جنگی»