مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-10سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از طرح ها و پروژه های سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در استان سیستان و بلوچستان از بخش های این استان و پروژه های مختلف بازدید کرد.

- حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به همه مردم شریف منطقه و به همه نیروهای مسلح به ویژه همکاران عزیزمان در مجموعه سپاه پاسداران در نیروی زمینی و بخش های مختلف سپاه که در این استان خدمت می کنند عرض سلام و خدا قوت دارم.

وی افزود: پیروزی های رزمندگان عزیز در جبهه مقاومت را تبریک و از خداوند می خواهم انشاءالله آنان را به پیروزی کامل برساند و دشمنان آنان را بیش از گذشته خوار و ذلیل بگرداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف ما از سفر به این استان دیدار با عزیزانی است که سنگر نشین حفاظت از انقلاب اسلامی و در حال خدمت گزاری به این مردم در بخش های مختلف این استان هستند.

وی افزود: بنا است در این سفر از نزدیک همه این عزیزان را زیارت و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و عرض خدا قوت به این عزیزان را داشته باشیم.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: این دیدار برای کسب روحیه و تجربه برای ما غنیمت است و عمده هدف آشنایی با تلاش و مجاهدت های این عزیزان در عرصه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از طرح ها و پروژه های سیستان و بلوچستان

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از طرح ها و پروژه های سیستان و بلوچستان