مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-18فرهنگي

نمایشگاه نقاشی «آبی آسمانی» افتتاح شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «آبی آسمانی» روز سه شنبه 25 مهرماه برگزار شد و در جریان آن 34 اثر پرتره و 8 اثر طبیعت از آثار این هنرمند برجسته کشورمان به نمایش گذاشته شد.

- نمایشگاه نقاشی آبی آسمانی به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد محمد اسدی جوزانی، هنرمند نقاش انقلابی از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری افتتاح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی آبی آسمانی روز سه شنبه 25 مهرماه برگزار شد و در جریان آن 34 اثر پرتره و 8 اثر طبیعت از آثار این هنرمند برجسته کشورمان به نمایش گذاشته شد.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری، محمد زرویی نصرآباد، سرپرست مرکز هنر های تجسمی حوزه هنری، خانواده استاد محمد اسدی جوزانی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند.

استاد محمد اسدی جوزانی دارای لیسانس نقاشی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس از دانشگاه تربیت مدرس بوده و هشت دوره داوری جشنواره هنر های تجسمی بسیج را به عهده داشته است.

وی از هنرمندان صاحب نام و نقاش انقلابی متولد سال 1346 در شهر ری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی «آبی آسمانی» افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی «آبی آسمانی» افتتاح شد