مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-11اقتصادي

صدور 150 مجوز تغییر کاربری در لرستان


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان از صدور 150 مجوز تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در طی شش ماهه سال جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان از صدور 150 مجوز تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در طی شش ماهه سال جاری در استان خبر داد.

بهرام میردریکوند نوزدهم مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه سال جاری 150 مورد مجوز تغییر فعالیت به مساحت بیش از 535 هزار متر مربع از طریق کمیسیون تبصره یک ماده یک استان صادر شده است.

وی ادامه داد: 112 مورد طرح های وابسته به کشاورزی با مساحت بیش از 523 هزار مترمربع و طرح های غیر کشاورزی با 38 مورد به مساحت بیش از 12 هزار متر مربع توسط کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام شده است.

میردریکوند با اعلام اینکه خاک به عنوان یک عنصر ارزشمند، محدود و نایاب تلقی می شود، گفت: حفظ امنیت غذایی با حفاظت از منابع آب و خاک محقق می شود و باید در این راستا با رصد اراضی زراعی و باغ ها چتر نظارتی و پایش حفاظت از اراضی کشاورزی را در سطح استان تقویت کنیم.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: با بررسی دقیق تر طرح ها و درخواست ها در کمیسیون مربوطه زمینه اشتغال و مهم تر از آن امنیت غذایی با اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 150 مجوز تغییر کاربری در لرستان

صدور 150 مجوز تغییر کاربری در لرستان