مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-12بين الملل

هادی العامری: با تمام توان از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد


رییس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق با اشاره به حمایت از مقاومت فلسطین، گفت که سکوت اروپاییها در برابر جنایات صهیونیستها، ناشی از کینه آنان نسبت به ملتهای مسلمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که آمریکا به خاطر حمایتهای نامحدود از صهیونیستها، مسئول اصلی جنگ علیه ملت فلسطین است.

شبکه خبری العهد به نقل از العامری گزارش داد، هر گونه تلاشی که برای گسترش دایره جنگ صورت بگیرد، مسئولیت آن متوجه آمریکاست و هفت هزار کشته و زخمی فلسطینی هم ناشی از حمایتهای نامحدو واشنگتن است.

وی به واشنگتن هشدار داد: اگر آمریکا تصمیم بگیرد با حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم فلسطین، وارد جنگ شود، شکست سنگینی خواهد خورد.

رییس ائتلاف الفتح همچنین گفت: با هر چه در اختیار داریم و با تمام توان، در جنگ با صهیونیستها، از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد.

آنچه مقاومت فلسطین انجام داد، پاسخ عادی به وحشگیری رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نخست وزیر ان است.

العامری در پایان ضمن انتقاد از سکوت مرگبار نهادهای اروپایی در قبال جنایات صهیونیستها، گفت که این سکوت توجیهی ندارد، بلکه ناشی از کینه این نهادها از ملتهای مسلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری: با تمام توان از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد

هادی العامری: با تمام توان از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد