مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-09دانش

برگزاری دوره «خلق هنر برای دانشمندان» در دانشگاه «ام آی تی»


دانشگاه «ام آی تی» در تابستان، یک دوره جدید به نام «خلق هنر برای دانشمندان» برگزار کرد تا علم و هنر را به هم پیوند دهد و امکان بیان کردن موضوعات علمی را به شکل ملموس تر فراهم کند.

- برگزاری دوره خلق هنر برای دانشمندان در دانشگاه ام آی تی دانشگاه ام آی تی در تابستان، یک دوره جدید به نام خلق هنر برای دانشمندان برگزار کرد تا علم و هنر را به هم پیوند دهد و امکان بیان کردن موضوعات علمی را به شکل ملموس تر فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ام آی تی نیوز، هانا مونگویا فلورس (Hannah Munguia Flores) دانشجوی دانشگاه ام آی تی (MIT) است که در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی و فناوری و سیاست هوافضا تحصیل می کند.

او در بیشتر روزها به مطالعه چرخه کربن می پردازد و محصولات پایدار را جستجو می کند که می توان آنها را به سوخت های زیستی برای موتور موشک تبدیل کرد.

فلورس در اواخر تابستان، هواپیماهای جنگنده کاغذی را با کلاژی از دانه ها و جلبک هایی تزیین کرد که آنها را در رایانه خود طراحی کرده بود.

فلورس در طول تابستان، دوره خلق هنر برای دانشمندان: مواد، فرآیندها و رله اطلاعات را زیر نظر تیموتی لی (Timothy Lee) مربی و هنرمند گذرانده است.

این دوره که در استودیوی هنر ام آی تی (انجمن هنر دانشجویی سابق) برگزار می شود، از دانشمندان و مهندسان دعوت به عمل می آورد تا راه های جدیدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره «خلق هنر برای دانشمندان» در دانشگاه «ام آی تی»

برگزاری دوره «خلق هنر برای دانشمندان» در دانشگاه «ام آی تی»