مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-20اجتماعي

لینک پرداخت به پیامک جریمه رانندگی اضافه می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از اضافه شدن لینک پرداخت جرائم رانندگی به پیامک های جریمه خبر داد و گفت: به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک های جریمه رانندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار سید کمال هادیانفر؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد: لینک پرداخت مستقیم جرائم رانندگی به پیامک های جریمه به زودی اضافه می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه اپلیکیشن پلیس من امکان پرداخت جرائم را ندارد، گفت: در حال حاضر تنها می توان جرائم را از روی اپلیکیشن پلیس من مشاهده کرد اما به دنبال اضافه کردن امکان پرداخت در این اپلیکیشن هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن تهران من مورد تایید پلیس برای مشاهده یا پرداخت جریمه های رانندگی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تا به امروز به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک های جریمه رانندگی ارسالی از سوی پلیس، صاحبان خودرو برای پرداخت یک جریمه با وجود در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، برای پرداخت مبلغ جریمه در هر اپلیکیشنی مانند پلیس من مجبور به پرداخت مبلغ 5500 تومان بابت استعلام مجدد مبلغ جریمه بودند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و بتوانند اصل مبلغ جریمه را پرداخت کنند! اما حالا با تذکر و یادآوری این نکته به پلیس از سوی تسنیم، قرار شده لینک پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینک پرداخت به پیامک جریمه رانندگی اضافه می شود

لینک پرداخت به پیامک جریمه رانندگی اضافه می شود