مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-18سياسي

نصب المان «آرش کمانگیر» در میدان ونک تا پایان سال


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از نصب 10 المان جدید در تهران تا پایان دوره ششم مدیریت شهری خبر داد و گفت: مجسمه آرش کمانگیر به ارتفاع 15 متر تا پایان سال جاری در میدان ونک نصب خواهد شد.

- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از نصب 10 المان جدید در تهران تا پایان دوره ششم مدیریت شهری خبر داد و گفت: مجسمه آرش کمانگیر به ارتفاع 15 متر تا پایان سال جاری در میدان ونک نصب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در تشریح نصب المان های جدید در میادین سطح شهر تهران، گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز بر اساس برنامه 4 ساله شهر تهران و همچنین برنامه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران و سازمان زیباسازی شهر تهران به واسطه ظرفیت موجود در جنوب تهران بر المان میادین و پیاده راه های جنوب شهر تهران است.

وی افزود: یکی از پیاده راه هایی که ساماندهی آن در جنوب تهران در دستور کار قرار گرفته است؛ میدان شهر ری است که تاکنون حدود 70 درصد کار آن انجام شده است.

یکی از معضلات اجرای این پروژه تأسیسات شهری بود که با مذاکرات آب و فاضلاب مشکل حل شد و ظرف ماه های آینده این پیاده راه به بهره برداری می رسد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از ساخت و نصب 10 مجسمه جدید در میادین شهر تهران تا پایان دوره فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان «آرش کمانگیر» در میدان ونک تا پایان سال

نصب المان «آرش کمانگیر» در میدان ونک تا پایان سال