مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-21فرهنگي

جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در ایستگاه آخر


شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با معرفی نفرات و ،روه های برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پس از سه روز اجرای نمایش های خیابانی دقایقی پیش با معرفی نفرات و گروه های برتر پایان یافت.

در اختتامیه این مراسم که با حضور استاندار کردستان، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و هنرمندان و مردم هنردوست مریوان در سالن شهید سلیمانی مریوان برگزار شد، از برترین های این جشنواره تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم از سال ها فعالیت قطب الدین صادقی کارگردان، بازیگر و نویسنده، مجید امرایی بازیگر و هنرمند تئاتر و کژال راست بین هنرمند و بازیگر مریوانی تجلیل بعمل آمد.

نمایش های غوص از میناب، استری تئاتر مید این فیلیپین از اندیمشک و نمایش اگر تو بودی از همدان به عنوان نمایش های برگزیده مردمی تجلیل شدند.

در بخش بین الملل از کارگردان نمایش سیل 21 از چمچمال کردستان عراق تجلیل شد، در بخش کودک و نوجوان آیدا کیانی تبار و الیسان رضایی از خمینی شهر مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین هیئت داوران جسنواره از نوجوان نمایش پیاده رو فاطمه اختیاری و اسما برادری از تکاب تجلیل کردند هیئت داوران جایزه برگزیده بازیگری هم بصورت مشترک به سیدمائده هوشیار و مژگان هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در ایستگاه آخر

جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در ایستگاه آخر