مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07اقتصادي

ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این استان ترغیب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان اظهار کرد: جشنواره های گردشگری یکی از مؤثرترین راه های برندسازی گردشگری است.

وی گفت: برای جذب گردشگران به نقاط مختلف استان سمنان باید ابتدا جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و … معرفی شود که یکی از راهکارهای مؤثر آن برگزاری جشنواره های گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: هدف از برگزاری جشنواره های گردشگری، معرفی آداب و رسوم، افزایش نشاط اجتماعی، آشنایی بافرهنگ های مختلف و معرفی ظرفیت های گردشگری در آن منطقه است.

قاسم زاده با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری در هر منطقه موجب رونق گردشگری آن منطقه می شود، گفت: با حمایت های استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و تلاش های مدیرکل میراث فرهنگی استان، اقدامات فراوانی در این حوزه انجام شده است و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان

ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به حوزه گردشگری استان سمنان